مدیریت کلیک های نابجا

سه شنبه 3 تير 1399
10:13
همایون


مدیریت کلیک های نابجا توسط بخش تبلیغات گوگل

یکی از مشکلات اخیری که در چند ماه اخیر در بخش تبلیغات گوگل به وجود آمده است، کلیک آگهی ها توسط رقیبان و یا افراد به وسیله ربات ها می باشد. بخش ادوردز گوگل برای مقابله با این روبات تلاش های فراوانی را انجام می دهد و از این رو پس از تایید اینکه این کلیک های نابجا می باشد وجه پرداختی توسط شرکت ها را به اکانت می افزاید.

مدیریت کلیک های نابجا توسط بخش تبلیغات گوگل
یکی از مشکلات اخیری که در چند ماه اخیر در بخش تبلیغات گوگل به وجود آمده است، کلیک آگهی ها توسط رقیبان و یا افراد به وسیله ربات ها می باشد. بخش ادوردز گوگل برای مقابله با این روبات تلاش های فراوانی را انجام می دهد و از این رو پس از تایید اینکه این کلیک هانابجا می باشد وجه پرداختی توسط شرکت ها را به اکانت می افزاید.

همان طور که در شکل زیر نیز ملاحظه می فرمایید در تاریخ 11 سپتامبر، گوگل بخش قابل ملاحظه ای را به یکی از اکانت ها افزوده است.

تعریف کلیک های نابجا: گوگل کلیک های نابجا را به آن دسته از نمایش ها و کلیک های ارتباط می دهد که مشکوک به نظر می رسند و معتقد است که اینها توسط مشتریان واقعی نمی باشند و از این رو هزینه ای را نیز از مشتریان دریافت نخواهد کرد.

معمولا کلیک های نابجا دو دسته می باشند. بخش اول مربوط به نرم افزارها و یا همان روبات ها می باشد که به طور اتوماتیک روی آگهی کلیک می کنند و بخش دوم را کسانی انجام می دهند که روی آگهی ها بیشتر از یکبار کلیک می کنند.

منبع : نوین مارکتینگ

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند. همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل را با ما تجربه کنید.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت
[ بازدید : 239 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
مقالات دوربین مداربسته / تکنولوژی های حفاظتی / نصب دوربین مداربسته / دوربین مداربسته هایک ویژن / دوربین مداربسته تی وی تی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]